Kari Kantalainen uudeksi puheenjohtajaksi

6.11.2020

Uusi puheenjohtaja Kari Kantalainen
Kari Kantalainen

Turun kansalliset seniorit ry:n syyskokous pidettiin 3.11.2020 Senioritalolla. Syyskokouksessa vahvistettiin ensi vuoden toimintasuunnitelma ja talousarvio sekä valittiin yhdistyksen hallituksen puheenjohtaja ja hallituksen jäsenet vuodelle 2021. Uudeksi puheenjohtajaksi valittiin Kari Kantalainen erovuoroisen Aila Seikolan jälkeen ja hallituksen jäseniksi Seija Arve, Mirja Ekman, Jouko Fossi (u), Arja Hellsten, Eila Jylhä, Marjatta Pihlajamaa, Erkki Risku (u) ja Juhani Tainio (u).

Lämmin kiitos hallituksen erovuoroisille jäsenille Kalevi Koivuluhdalle ja Aila Seikolalle aktiivisesta ja tuloksellisesta työstä kansallisten seniorien hyväksi. Erityiskiitos Aila Seikolalle vahvasta ja hyvin hoidetusta puheenjohtajakaudesta.

Lisäksi kokouksessa palkittiin Kalevi Koivuluhta Kansallisen senioriliiton pronssisella ansiomerkillä.