Kulttuuri ja matkat

Ilmoittautumiset

Ilmoittaudu ensin ja maksa vasta sitten.

Ritva Nummi, 040 565 9430 tai ritva5nummi@gmail.com
Marja-Terttu Reuna, 040 591 8317 tai marjaterttureuna@gmail.com

Tilinumero FI69 4309 2220 1175 31 Muista! Maksut viitteellisinä.

Huhtikuu

To 4.4. klo 12.00 Rettigin palatsi ja lounas Aboa Vetus. Hinta 25 € eräp. 26.3. viite 1151

Pe 5.4. klo 15.00 Kevät keikkuen tulevi….                                     Kannelkuoron perinteinen  ihanien laulujen ja maukkaan aterian konsertti Hansasalissa, Puutarhakatu 45 (bussi 12, Portsakodin pysäkki).

Hyviä arpajaispalkintoja myös luvassa.

Lippuja à 20 € kuorolaisilta, tiistaitreffeiltä ja toimistolta.

To 11.4. Piirin sääntömääräinen kevätkokous Laitilassa. Kokous alkaa lounaalla klo 12. Lounaan jälkeen on ohjelmaa, jonka jälkeen on itse kokous. Maksu on 25 euroa/lounas ja ohjelma. Kuljetusmaksu on 10 euroa. Ilmoittautumiset Ritvalle tai Marja-Tertulle.

Katso kutsu ja yhteiskuljetus

Pe 12.4. klo 19.00 Turun kaupunginteatteri  Komissario Palmun erehdys. Hinta 38 € eräp.10.3. viite 1119

La 20.4. klo 22 Tuomasmessu Mikaelinkirkko. Puhumassa olympiavoittaja Samppa Lajunen. Messussa esiintyy jo klo 21.30 bassobaritoni Kristoffer Streng ja Stefan Jansson

23.-27.4.2019 Piirin yhdistysten yhteinen matka Unkariin. Matka on täynnä.

Ti 30.4. klo13.00 Vappubrunssi Senioritalolla. Puheenjohtaja suorittaa lakituksen. Hauskaa ohjelmaa, syötävää ja juotavaa, myös yhteislaulua. Hinta 30 € eräp.17.4.  viite 1164

Toukokuu

Ti 7.5. Sauvakävely Ruissalon Marjaniemeen on peruutettu vähäisen osallistujamäärän takia

Sen asemesta kävelemme Urheilupuistossa (sauvat voi ottaa mukaan). Lähtö on Virastotalon takana olevalta portilta klo 11.00.

Lounaan nautimme Virastotalon Aitiopaikalla klo 12. Hinta 15 € viite 1012, eräp. 28.4.

13.-16.5. Matka Tarttoon. Matkustamme bussilla ja laivalla. Hotellimme on hyvällä paikalla ja ohjelman lisäksi jää aikaa myös omatoimiseen tutustumiseen. Matkapojat ovat matkan vastuullinen järjestäjä. Lue lisää...

Pe 17.5. klo 14 Senioritalolla voi tulla tutustuminen Tuoli-Shindoon. Tutustumishinta 5 €, maksu käteisellä tilaisuudessa.
Shindo on rentoutumismenetelmä. Kokonaisvaltainen ja yksinkertainen menetelmä, joka sopii kaikille. Vaikutus kohdistuu mielen ja kehon tasapainoon. Harjoittelussa rentoutus, luonnollisuus ja omien voimavarojen tunnistaminen on avainsanoja.

Su 19.5 klo 15 Kannelkuoron ainutkertainen konsertti "Linnoissa kreivien .." Turun linnan Bryggman-salissa . Saliin on mahdollisuus päästä hissillä. Linnanpihalla sisäänkäynnin lähellä, sataman puolella, on portaattomassa paikassa ovi ja ovikello. Paina kellonappia ja odota niin sinut haetaan ja ohjataan oikeaan paikkaan.

Ohjelma Bryggman-salin ovelta 10 €. Kannelkuoro toivottaa kaikki lämpimästi tervetulleiksi meidän upeaan Turun linnaamme.

Ke 22.5. klo 11.00  Littoisten Verkatehdas, Verkakierrokselle kutoja-Emman kanssa. Sodan jälkeistä nostalgiaa Verkatehtaan alueelta . Sieltä löytyvät kaikki: kirkko, koulu, vanhainkoti, työväentalo, järvi ja toistakymmentä kauppaa. Ja kaiken tämän yllä leijuu se kuuluisa Littoisten henki, joka saa ihmiset pitämään toisistaan huolen - niin hyvässä kuin pahassa. Tehdas toimi vuosina1823-1969. Kierroksen jälkeen lounas. Järjestämme kuljetuksen alueelle.
Lähtö Tuomiokirkolta klo 10.30. Hinta 35€, viite 2545, eräp. 11.5.

Kesäkuu

Ti 4.6. Metsäkirkko Ruissalo. "Jo joutui armas aika....." perinteinen Ruissalon Metsäkirkko. Lounaan nautimme ravintolassa Vanha Tammi, joka on kasvitieteellisen puutarhan yhteydessä.
Lähtö klo 11.30 Tuomiokirkolta. Hinta 25 €, viite 1261, eräp. 28.5.

Pe 7.6. Naantali Emmateatteri. Heideken, Lähtö klo 18.00 Tuomiokirkolta. Teatteri alkaa klo19.00. Kuljetus, lippu ja väliaikatarjoilu sisältyvät hintaan 50 €, viite 2231, eräp. 25.5.

To.13.6. klo 22.00 Naantalin kirkko. Rehtori ja oppilaita Pietarin konservatoriosta. Musiikkijuhlien taiteilijat esiintyvät.

Sergei Prokofjev
Sonaatti kahdelle viululle C-duuri, op. 56

Nikolai Rimski-Korsakov
Pianokvintetto B-duuri, op. postum

Dmitri Shostakovitsh
Trio nro 1 c-molli, op. 8

Pjotr Tsaikovski
Jousikvartetto nro 1 D-duuri, op. 11

Ennen esitystä illallisbuffet  Merisalissa klo 19.30. Lähtö klo 19.00 Tuomiokirkolta. Hinta 68 €, viite 2558, eräp.10.4.

Ti 25.6. klo 18.00 Samppalinnan kesäteatteri, TYKSin keskolan hyväksi. Musikaali "Perjantai on pahin" Hinta 32 euroa. Viite 2176, eräp. 29.5.

Heinäkuu

Ti 16.7. klo 13. Pihaparty Senioritalon pihalla musiikin, kahvin ja grillauksen merkeissä. Hinta 10 €, viite 2192, eräpäivä 10.7.

To 18.7. klo 19.00 Laajoen kesäteatteri  "Liika viisas" Lähtö klo 17.30 Tuomiokirkolta, hinta 35 € , viite 2532, eräp. 1.7.

La-Su 20.-21.7. Savonlinnan oopperajuhlat, jossa Verdin Rosvot Milanon La Scalan esittämänä. Yöpyminen Mikkelin Scandic hotelli. Ennakkomaksu 250 € eräp. 2.1.2019, loppu n. 200 € myöhemmin. Koko matkan ohjelma julkaisemme heti, kun saamme ruokapaikat ja muut käyntikohteet. Viite 2202.

Ke 31.7. Laukon kartano lähtö klo 8.30. Ohjelmassa

• kartanonrouvan esittelykierros
  • lounas
  • Oskar Merikannon puistokonsertti, väliajalla kahvitarjoilu.

Matkan hinta 85 €, viite 2286, eräpäivä 15.7.

___________________________________________________

Ilmoittautumiset

Ilmoittaudu ensin ja maksa vasta sitten.

Ritva Nummi, 040 565 9430 tai ritva5nummi@gmail.com
Marja-Terttu Reuna, 040 591 8317 tai marjaterttureuna@gmail.com

Tilinumero FI69 4309 2220 1175 31 Muista! Maksut viitteellisinä.