SenioriJelppi

SenioriJelppi on osa Turun kansallisten seniorien toimintaa ja löydät meidät Senioritalo Yrjänästä, Itäinen Pitkäkatu 49, Turku.

SenioriJelpissä annetaan apua kaikille turkulaisille ja lähiympäristön asukkaille.

Maanantai ja tiistai ovat digipäiviä.
Digiapua saat klo 10-14. Tulla voit ihan ilman ajanvarausta. Mikäli on ruuhkaa, voit joutua odottamaan, palvelemme saapumisjärjestyksessä. Apu on kaikille avoin ja on täysin ilmaista. Voit ottaa oman laitteesi mukaan.
Verkossa on myös runsaasti ohjeita, joista saatat löytää apua mahdolliseen digiongelmaasi. Tutustu linkkikokoelmaamme!

Keskiviikko on terveyspäivä.
Suoritamme hyvinvointimittauksia:
- Kokonaiskolesteroli (6€)
- Verensokeri (3€)
- Hemoglobiini (3€)
- Verenpaine (maksuton).
Voit tulla aikaa varaamatta klo 10-14. Jos on ruuhkaa, voit joutua odottamaan. Mukaan pääsee saapumisjärjestyksessä.

Torstai on palveluneuvontapäivä.
Paikalla on erityisesti palveluneuvontaan perehtynyt ohjaaja, jolta voit kysellä mm. ikäihmisille tarkoitetuista tuista ja palveluista.
Varaa aikaa numerosta 0400 139 396

Lue lisää erilliseltä SenioriJelpin sivustolta

Digiopastus etänä

SenioriJelpin digiopastajat tarjoavat digiopastusta etänä ikäihmisille.

Opastaja soittaa asiakkaalle. Asiakas jakaa tietokoneensa tai älypuhelimensa näytön Zoom-sovelluksen avulla. Opastaja neuvoo näkemänsä pohjalta toimenpiteitä, joita asiakas itse tekee.

Tarkemmat ohjeet

Jäsenkortti

Kansallisen Senioriliiton jäsenkortin puhelinversio on kaikkien jäsenten ladattavissa älypuhelimiin. Latausohjeet löydät mm. vasemmalla olevasta valikosta.

Katso lisäksi Liiton laatimat ohjeet

Mikäli sinulla ei ole älypuhelinta käytössäsi, voit vaihtoehtoisesti tulostaa jäsenkorttisi Kilta-järjestelmästä.