Senioritalo Yrjänän syyskauden toiminta on käynnistynyt

20.8.2022

Kesälomat ovat ohi ja Senioritalo Yrjänän normaali syyskauden toiminta on käynnistynyt 15.8.2022. Kesän aikana Yrjänässä oli tarjolla vain SenioriJelpin palvelut, kun kerhojen toiminnassa vedettiin henkeä ja ladattiin akkuja syyskaudelle. Seniorien kerhojen vetäjille järjestetään 23.8.2022 klo 14.00 yhteinen suunnittelukokous syyskauden toimintaan liittyen. Kokouksesta on lähetetty erillinen kutsu kaikille Senioritalossa toimiville kerhojen ja opintopiirien edustajille ja osallistuminen tähän tilaisuuteen on erittäin toivottavaa.

Kesän aikana Yrjänän kokoustekniikkaa on uudistettu asentamalla mm. Yrjänä Saliin ja SeniorCafe Yrjänään lisäkaihtimet näyttöjen esitysten näkyvyyden parantamiseksi.

Vaikka Yrjänän putkiremontti on tehty, taloyhtiössä remontti jatkuu vielä koko syksyn ajan. Tästä saattaa aiheutua tilapäistä häiriötä.

Syyskausi on käynnistynyt, joten nyt vain askeleet kohti Yrjänää. Seniorien kohtaamisiin, kerhojen toimintaan ja aktiviteetteihin kannattaa osallistua. Samalla voi tavata vanhoja ja uusia tuttuja sekä löytää virikkeitä ja uutta sisältöä jokapäiväiseen arkeen. Tarkempaa tietoa tapahtumista ja kerhojen kokoontumisista löytyy näiltä kotisivuilta, jäsenkirjeistä, Turkuset -julkaisusta, Facebook -sivuilta sekä Turun Sanomien yhdistyspalstalta.