Senioritalo Yrjänä – Turun seniorien uusi kohtaamispaikka

17.6.2021

Turun kansalliset seniorit ry on 16.6. allekirjoittanut vuokrasopimuksen Turun ja Kaarinan Seurakuntayhtymän kanssa. Senioritalo muuttaa 1.8. alkaen entisen seurakuntakoti Yrjänän tiloihin osoitteeseen Itäinen Pitkäkatu 49. Tämä on 50-vuotta täyttävän yhdistyksen toiminnassa historiallinen muutos, ehdimmehän olla Uudenmaankadulla peräti 42 vuotta. Muutto uusiin, avarampiin tiloihin aiheuttaa luonnollisesti paljon ylimääräistä työtä ja kustannuksia. Uskomme tilojen kuitenkin tarjoavan nykyistä paremmat puitteet toimia seniorien kohtaamispaikkana ja mahdollistavan monipuoliset harrastusmahdollisuudet sekä kerhoille että jäsenille. Esteettömästi ilman portaita.

allekirjoitus
Vuokrasopimusta allekirjoittamassa seurakuntayhtymän kiinteistöjohtaja Seppo Kosola, yhdistyksen puheenjohtaja Kari Kantalainen ja taloudenhoitaja Jouko Fossi