Syyskokous 7.11.2023

Turun kansallisten seniorien syyskokouksen aluksi osallistujille oli tarjolla oikein komeat täytekakkukahvit. Ja juhlan aiheitakin löytyi, sillä kokouksessa huomioitiin ansioituneita ja pitkään palvelleita senioriaktiiveja. Kansallisen senioriliiton kultaisen ansiomerkin saivat Jouko Fossi, Aira Hellström, Terttu Kunnas ja Mirja-Liisa Palmberg. Liiton pronssisen ansiomerkin saivat Arja Hellsten ja Juhani Tainio.

Oman erityisen syynsä kakkukaffeille antoi yhdistyksen jäsenmäärän kasvu, sillä marraskuun alussa ylittyi 900 jäsenen "haamuraja".

Varsinaisen kokouksen puheenjohtajana toimi varmaotteinen Pirkko Keskinen, jonka johdolla asiat käsiteltiin hyvässä hengessä ja ripeästi. Kokouksessa hyväksyttiin yhdistyksen uudet säännöt, vahvistettiin vuoden 2024 talousarvio ja toimintasuunnitelma sekä valittiin yhdistykselle puheenjohtaja ja hallitus ensi vuodelle.

Puheenjohtajana jatkaa Kari Kantalainen ja hallituksessa jatkokauden saivat Pekka Ahlström, Eila Jylhä, Jouko Fossi, Hannele Mustonen, Eino Risku ja Juhani Tainio. Uusina jäseninä hallitukseen tulivat Marja-Leena Knuutinen ja Veli-Matti Hakanen.

Turun kaupungin tervehdyksen kokoukseen toi hyvinvointiasioista vastaava apulaispormestari Mirka Muukkonen. Kiitos apulaispormestarille vierailusta ja syyskokousväelle aktiivisesta osallistumisesta!