3.11.2022 - Yrjänä Soi ja Tarinoi / Laulelmaklubi Turku

Toisessa Yrjänä Soi ja Tarinoi -tapahtumassa esiintyivät jälleen Turun Laulelmaklubin jäsenet. Kahvien ja pienen suolapalan jälkeen kuultiin kattaus laulelmia, yhteislauluja sekä sketsi, joka  kertoi tuntemattoman sotilaan haudasta. Sketsin toteutuksesta vastasi Elomaan Iiti. Illan teemana oli "Laulelmia meiltä ja muualta".

Esiintymässä nähtiin Iiti Elomaa, Petri Rajala, Heljä Merta, Ilkka Tuomi, Mauri Tuominen, Päivi Korvensyrjä, Tarinatarhurit (Johanna Mäkinen ja Anne Kiiski), Sirpa ja Olavi Kosonen, Jyrki Suominen, sekä Jukka Rauhala, joka toimi myös illan juontajana. Viimeisenä päästettiin  irti Senioriyhdistyksen puheenjohtaja Kari Kantalainen joka kajautti ilmoille kaksi upeaa laulua komealla äänellään.

Kuvat: Kari Kantalainen

1.9.2022 - Yrjänä Soi ja Tarinoi / Laulelmaklubi Turku

Historian kautta aikain ensimmäisessä Yrjänä Soi ja Tarinoi -tapahtumassa, eli Yrjänäklubissa, ohjelmallisesta annista vastasivat Turun Laulelmaklubin jäsenet. Aluksi nautittiin kahvit ja sen kera pientä purtavaa. Sitten siirryttiin iltamien ohjelmalliseen osuuteen. Illan mittaan kuultiin lauluja, nähtiin mukavia sketsejä sekä laulettiin yhteislauluja.

Esiintymässä nähtiin Iiti Elomaa, Teuvo Mujo, Petri Rajala, Ritva Timonen, Ilkka Tuomi sekä Mauri Tuominen. Illan juontajana ja yhteislaulujen vetäjänä toimi Laulelmaklubin puheenjohtaja Jukka Rauhala.

Ilta oli varsin onnistunut, joten jatkoa seuraa!
Yleisö oli innokkaasti mukana yhteislauluissa, josta erityiskiitos heille!

Kuvat: Kari Kantalainen