17.11.2022 - Varsinais-Suomen kansallisen senioripiirin syyskokous

Varsinais-Suomen kansallisen senioripiirin syyskokous pidettiin 17.11.2022 Raision kaupunginvaltuustosalissa. Kokouksen avasi piirin puheenjohtaja Arja Lystilä. Kokouksen puheenjohtajaksi valittiin Harri Seikola. Aluksi kuultiin kaupunginjohtaja Eero Vainion tervehdys ja sitten maakuntajohtaja Kari Häkämies kertoi värikkääseen tapaansa Varsinais-Suomen liiton kuulumisia. Viihdetuokion runsaalle 50 kokousedustajalle tarjosi miehekkäästi mieskööri Korsulaulajat.

Syyskokouksessa vahvistettiin vuoden 2023 toimintasuunnitelma ja talousarvio sekä valittiin puheenjohtaja ja hallitus vuodelle 2023. Piirin puheenjohtajana jatkaa Arja Lystilä.

Kokouksessa palkittiin liiton ansiomerkein piirin sihteeri Annele Silvennoinen ja tiedottaja Aila Seikola, jonka ansiomerkin kävi noutamassa puoliso Harri Seikola.

Kiitos kokousjärjestelyistä Raision senioreille ja Harri Seikolalle jämäkästä syyskokouksen johtamisesta.

Kuvat: Kari Kantalainen, Annele Silvennoinen, Jukka Rauhala

Takaisin ylö⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠s