Kannelkuoro

Kannelkuoro aloitti toimintansa vuonna 1972 eli on lähes yhtä vanha kuin Turun kansalliset seniorit ry.

Syyskauden 2019 alkaessa olemme saaneet joukkoomme mukavasti uusia laulajia, ja jokaiseen ääneen! Tällä hetkellä kuoroon kuuluu vähän yli 40 laulajaa. Kuoron taiteellinen johtaja on kanttori Tiina Lustig Naantalin Merimaskusta

Kuoro harjoittelee Senioritalossa maanantaisin klo 11-13. Uudet laulajat ovat tervetulleita joukkoomme, joten tervetuloa tutustumaan kuoron toimintaan!

Yhteyshenkilö: kuoron puheenjohtaja Liisa Pietilä, 050 462 8974

Syyskauden 2019 ohjelmaan kuuluu muutamia vierailuja ja esiintymisiä, esimerkiksi hoitokodeissa Turun kaupungin kummikuoron roolissa. Pidämme kohdekonsertteja ja yhteislaulutilaisuuksia esimerkiksi Portsakodissa ja Ruusukorttelissa. Esiinnymme myös 6.11.2019 Turun vanhustyön neuvottelukunnan tilaisuudessa Wiklundin tapahtumatorilla.

Kevätkausi 2020 alkoi erityisesti isänmaallisten laulujen harjoittelulla. Meidät on kutsuttu laulamaan tammisunnuntaina Heikkilän kasarmille, Vapaussodan Varsinais-Suomen Perinneyhdistys ry:n juhlaan.

Lauloimme tammisunnuntaina Vapaussodan V-S Perinneyhdistyksen 25-vuotisjuhlassa tammisunnuntaina 26.1.2010 Heikkilän kasarmilla.
Syksyn säveliä konserttiin 17.11.2019 Ruusukorttelin juhlasalissa tuli runsaslukuinen kuulijakunta. Kiitämme ihanaa yleisöämme!

Syksyn säveliä  -  Kannelkuoron syyskonsertti 17.11.2019  Ruusukorttelin juhlasalissa

Ajatuksemme ovat jo suuntautuneet kohti syksyn pääkonserttiamme Ruusukorttelin juhlasalissa. Kuoronjohtaja Tiina Lustig ohjaamassa harjoittelua maanantaina 21.10.

Tervetuloa syyskonserttiimme!
Osallistuimme perinteen mukaisesti Varsinais-Suomen Kiltapiiri ry:n seppeleenlaskutilaisuuteen 6.12.2019 Itsenäisyydenkivellä. Kuoro lauloi kaksi laulua: Valalaulu ja Isänmaan kasvot.
SuperSenioriviikon messut Forumissa 8.5.2019
Kuoro harjoittelemassa esiintymistä varten.