Kulttuurimatkailu

Matkailu ja kulttuuri

Matkailu ja kulttuuri on toimikunta, jonka puheenjohtaja on Ritva Nummi.Toimikunnan muut jäsenet ovat Marja-Terttu Reuna ja Ulla Siipola. Matkailu ja kulttuuri -toimikunta järjestää tapahtumia Turussa sekä 1-2 päivän matkoja ja retkiä Turun ulkopuolelle. Kaikkia näitä tilaisuuksia esitellään kuukausitiedotteissa ja näiden verkkosivujen toimintakalenterissa. Ryhmän jäsenille voi esittää toivomuksia ja ideoita mielenkiintoisista tapahtumista sekä retki- ja matkakohteista. Ryhmä ideoi myös pidempiä kotimaan ja ulkomaan matkoja. Yhdistyksen hallitus päättää näiden matkojen lopullisesta järjestämisestä.

Toimikunnan tehtävänä on myös ottaa vastaan ilmoittautumisia yhdistyksen erilaisiin tapahtumiin. Tätä varten toimikunnan jäsenet päivystävät  Senioritalonkahviossa maanantaisin ja tiistaisin klo 13.00 - 13.45. Muina päivinä voi ilmoittautua  Aira Hellströmille (ma-to klo 11-14) ja myös sähköisesti (aira.hellstrom@seniorijelppi.fi). Kaikkiin tilaisuuksiin tulee ilmoittautua etukäteen ja maksaa tapahtumamaksu yhdistyksen tapahtumatilille FI69 4309 2220 1175 31.

Matkat ja retket löydät sivulta Tapahtumat/Kulttuuri ja matkat

Ritva Nummi 040 565 9430

Jäsenet