Kulttuurimatkailu

Tartto oli eräs kohteistamme vuonna 2019

Matkailu ja kulttuuri

Matkailu ja kulttuuri on toimikunta, jonka puheenjohtaja on Ritva Nummi. Toimikunnan muut jäsenet ovat Ulla Siipola ja Nina Nummi

Matkailu ja kulttuuri -toimikunta järjestää tapahtumia Turussa sekä 1-2 päivän matkoja ja retkiä Turun ulkopuolelle. Kaikkia näitä tilaisuuksia esitellään kuukausitiedotteissa ja näillä verkkosivuilla. Voit esittää ryhmän jäsenille toivomuksia ja ideoita mielenkiintoisista tapahtumista sekä retki- ja matkakohteista. Ryhmä ideoi myös pidempiä kotimaan ja ulkomaan matkoja. Yhdistyksen hallitus päättää näiden matkojen lopullisesta järjestämisestä.

Toimikunnan tehtävänä on myös ottaa vastaan ilmoittautumisia yhdistyksen muihinkin sellaisiin tapahtumiin, joihin ilmoittautuminen tarvitaan. Tätä varten toimikunnan jäsenet päivystävät  Senioritalon kahviossa maanantaisin ja tiistaisin klo 13.00 - 13.45. Muina päivinä voit ilmoittautua toimistossa Aira Hellströmille (ma-to klo 11-14) tai sähköisesti aira.hellstrom@seniorijelppi.fi. Kaikkiin tilaisuuksiin (pl. tiistaitreffit) tulee ilmoittautua etukäteen ja maksaa tapahtumamaksu yhdistyksen tapahtumatilille FI69 4309 2220 1175 31.

Matkat ja retket löydät sivulta Tapahtumat/Kulttuuri ja matkat

Ritva Nummi 040 565 9430

Jäsenet